Hvem ringer?

Nå lanseres 24SevenOffice Mobile Suite

Hva vil det være verdt for dere å kunne ha statistikker på alle jobbrelaterte mobilsamtaler i CRM systemet? Hvor mange ganger har du måttet ringe opp kontoret for at noen skal slå opp et telefonnummer for deg? Har du noen gang prioritert latt være å ikke ta en inngående telefon som viste seg å være en åpen og viktig salgsmulighet? Har du tenkt på hvor ofte dette skjer og hvor mye dette koster deg per måned?

Første del av 24SevenOffice Mobile Suite, Mobile 24SevenOffice, er allerede lansert med stor suksess. Via denne løsningen får du tilgang til CRM, E-post og Kalender på din mobiltelefon. De første brukerene er også i gang med Mobile IMAP-mail som gir mulighet for å ha e-post synkronisert på mobiltelefon, i Outlook og i 24SevenOffice ordinære e-post program.

24SevenOffice lanserer nok en gang grensesprengende funksjonalitet – nå med Mobile CRM løsningen.

24SevenOffice Mobile Suite

Mobile 24SevenOffice
Mobile CRM
Mobile IMAP-mail
Mobile Sync (lanseres senere)

Med denne løsningen vil du få følgende funksjonalitet levert på din mobiltelefon:

Mobiltelefonen henter informasjon om hvem som ringer til deg direkte fra 24SevenOffice CRM. Du får opplysninger om navn, tittel, bedriftsnavn og eventuelt åpne salgsmuligheter med sannsynlighet
Oppslag på navn og nummer når den som ringer ikke ligger i 24SevenOffice CRM
Du kan enkelt logge samtalen i 24SevenOffice CRM hvis ønskelig. Dermed vil bedriften deres også få med mobilsamtaler som foretas på veien i ringestatistikken i 24SevenOffice CRM
Lage notat etter samtale som lagres direkte i 24SevenOffice CRM
Sammen med ip-telefoni løsning fra Oyatel får du den perfekte telefoniløsning